,

Najčastejšie otázky našich zákazníkov – 1. časť

Aký je obvod náramku hodiniek? Bude mi taký obvod stačiť? Je možné oceľový náramok na hodinkách nejakým spôsobom zmenšiť alebo zväčšiť? Ako rýchlo sa mi opotrebuje kožený alebo kaučukový remienok? Viem si o pár rokov objednať nový? Ako dlho mi v hodinkách vydrží baterka? A čo so sklíčkom, keď ho mám už po rokoch nosenia poškriabané?

Od našich zákazníkov dostávame skutočne veľké množstvo otázok. Sme výhradným distribútorom desiatich hodinárskych značiek pre Slovensko a pod jednou strechou máme veľkosklad, kancelárie, e-shop aj jediný slovenský autorizovaný servis pre dané značky hodiniek. Vieme, že kúpa hodiniek nie je jednoduchá záležitosť a často si kladiete rôzne otázky. Aby sme vám ušetrili čas, energiu a najmä peniaze, rozhodli sme sa pre vás spísať mimoriadne užitočný článok. Zodpovie vám veľké množstvo otázok týkajúcich sa samotnej kúpy hodiniek, záručného a pozáručného servisu a uľahčí vám priebeh vybavenia vrátenia tovaru, reklamácie či objednania nového remienku, baterky či sklíčka na vaše hodinky. Čítajte teda pozorne 😊

Začneme základnými otázkami, ktoré sa vyskytujú naozaj veľmi často.

Ako si mám vybrať hodinky, ktoré mi dokonale sadnú?

Výber je široký. Láka vás vybrať si spomedzi noviniek, ktoré práve dorazili na trh. Radi si však necháte poradiť a nahliadnete aj do kategórie overených najpredávanejších a najobľúbenejších hodiniek – bestsellerov. Vo výpredaji sú však tiež super hodinky, ktoré majú ešte k tomu zľavu aj 40%. Čo teraz? Nie. Nenechajte sa ovplyvniť a riaďte sa svojim rozumom. Zodpovedajte si týchto 10 otázok ešte pred kúpou a hneď budete mať vo výbere jasno. A ak náhodou nie, sme tu predsa my! Máme dlhoročné skúsenosti. Zavolajte nám alebo nám napíšte do mailu aké hodinky sa vám páčia a čo od nich očakávate. Alebo navštívte naše predajne. Na výbere zamestnancov si dávame veľmi záležať a náš personál vám veľmi rád pomôže.

Ako vybrať hodinky pre niekoho iného?

Najjednoduchšou cestou je zistiť si, aké hodinky má teraz. Sú športové a plné funkcii? A sú už fakt v zdevastovanom stave? Asi ich má už dlho, má ich rád a určite by ho potešili nové, v rovnakom duchu. Jeho deň je zložený z desiatok stretnutí a porád, pohybuje sa v kancelárskom prostredí a jeho uniformou je košeľa a oblek? Je to jasné. Elegantné hodinky, tenké puzdro, minimalistický štýl. Pozrite sa napríklad SEM, nájdete tam inšpiráciu. Kupujete hodinky pre dámu, ktorá má rada módu ale v tom najkrajšom, najelegantnejšom a najženskejšom prevedení? Stavte na kamienky. Ženy ich zbožňujú! Trbliecu sa, nahradia akýkoľvek šperk a sú neprehliadnuteľné. A to bez ohľadu na vek. Práve tento typ hodiniek volia 18-ky aj dámy v rokoch. A ak chcete obdarovať niekoho, kto je priam blázon do nových technológií, miluje inovácie a high-tech vecičky, inteligentnými (smart) hodinkami mu vyrazíte dych.

Ak si objednám hodinky z e-shopu, koľko trvá doručenie? Môžem sa na informáciu uvedenú pri hodinkách spoľahnúť?

Jednoznačne áno. Dostupnosť, ktorá je uvedená pri každom jednom produkte je aktuálna a aktualizuje sa niekoľkokrát do dňa. Ak si však chcete byť 100%-ne istý, zavolajte nám na 035/285 00 18, využite online chat v pravom dolnom rohu na e-shope alebo nám napíšte na ichrono@ichrono.sk. Odpovedáme rýchlo 😊

Môžem hodinky vrátiť, ak sa nepáčia mne alebo tomu, komu som ich chcel darovať?

Samozrejme. Treba však stihnúť lehotu 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky od kuriéra. Hodinky aj s príslušenstvom, ktoré vám s nimi prišlo pošlite späť na adresu JANEBA TIME SR s.r.o., Komárňanská 162, 947 01 Hurbanovo. Pribaľte list, kde uvediete číslo bankového účtu, kam vám máme peniaze vrátiť, potvrdenie od kuriéra o prevzatí zásielky (ak ste ho od kuriéra obdržali) a originál faktúry. Všetko o tom, ako vrátiť hodinky nájdete aj v našich obchodných podmienkach.

Koľko mám na hodinky záruku? Ako mám postupovať, keď chcem hodinky reklamovať?

Na všetky hodinky z nášho e-shopu platí záruka 24 mesiacov. Pri značke hodiniek ORIS je možné si registráciou na webovej stránke výrobcu predĺžiť záruku na 36 mesiacov. Pokiaľ je potrebné hodinky reklamovať máte dve možnosti. Zašlite ich priamo na adresu autorizovaného servisu (JANEBA TIME SR s.r.o., Komárňanská 162, 947 01 Hurbanovo), pribaľte záručný list, list s krátkym popisom závady, spätnou adresou a telefonickým kontaktom. Následne vás už bude kontaktovať priamo pracovník servisu. Druhou možnosťou je odovzdať hodinky osobne na jednej z našich predajní (v Bratislave alebo v Žiline). Zoznam predajní nájdete TU.

Prečo sú hodinky na vašej stránke v niektorých prípadoch drahšie ako na iných stránkach na internete?

Ako výhradný distribútor vždy dodržiavame ceny hodiniek doporučené výrobcom. Tým však našim zákazníkom zaručujeme nespochybniteľnú kvalitu spracovania hodiniek a použitých materiálov, pravosť, prvotriedny záručný a pozáručný servis. Všetky naše hodinky nakupujeme priamo od výrobcov, k hodinkám poskytujeme medzinárodné záručné listy, vďaka ktorým je vám servis k dispozícií po celom svete. Všetky návody na obsluhu hodiniek sú v slovenskom jazyku, teda v jazyku ktorému rozumiete. U nás vybavíte všetko na jednom mieste. Predaj, servis, poradenstvo.

Mám pevnejšie zápästie. Čo ak mi bude remienok na hodinkách malý?

Všetky hodinky, ktoré nájdete na www.ichrono.sk máme v našom vlastnom sklade priamo v budove alebo na jednej z našich predajní. Preto vám v prípade záujmu radi premeriame maximálny obvod koženého či kaučukového remienku alebo oceľového náramku. Aby ste mali istotu, že vám hodinky dokonale sadnú, a že ich po doručení kuriérom môžete ihneď nosiť. Pokiaľ máte opačný problém, a obávate sa naopak toho, že vám bude remienok príliš voľný, riešenie je jednoduché. Na hodinkách, ktoré majú remienky z kože či z kaučuku si remienok jednoducho prispôsobíte kvôli klasickému „prackovému“ spôsobu zapínania. Pri hodinkách, ktorých náramky sú zložené z oceľových dielikov je samozrejme zmenšenie obvodu tiež možné. Stačí 2 či 3 dieliky vybrať a hodinky máte ako „na mieru“. Aby ste nemuseli riešiť zmenšovanie tohto typu náramku u hodinára vo vašom meste, a aby sa vám zbytočne cena hodiniek týmto nezvyšovala, poskytujeme našim zákazníkom špeciálnu bezplatnú službu. Vyberte si hodinky, odmerajte si zápästie (tak, aby sa pod náramok zmestil ešte jeden prst) a jeho obvod nám napíšte do poznámky pri objednávke. Hodinky vám dorazia s už zmenšeným náramkom. Ak by vám bol naopak náramok na hodinkách tesný, kontaktujte naše servisné oddelenie. Pri väčšine modelov je možné si doobjednať dieliky do náramku a obvod tým zväčšiť.

Druhá časť článku, v ktorom sa venujeme práve odpovediam na vaše najčastejšie a najproblematickejšie otázky bude na blogu už čoskoro. V druhej časti sa zameriame viac aj na servis. Na aké servisné úkony máte v rámci záruky nárok, ako si objednať náhradný diel a kde vlastne si môžete dať hodinky opraviť? Je lepšie navštíviť akékoľvek hodinárstvo alebo sa radšej obrátiť na autorizovaný servis? Aký je v tom rozdiel? Všetky odpovede na tieto otázky, ale aj mnoho ďalších iných informácií vám prinesieme v ďalšom blogovom príspevku.

0 odpovedí

Nechaj komentár

Chceš sa pridať do diskusie?
Pokojne sa pripojte do diskusie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *